Tack för filmtippserna !!;)

Tjenis penis!!!
Nu har jag tittat på 2 filmer av de som ni tippsade mej om ;)
här kommer de!! ;)





Om ni är lätt skrämda ett tipps titta inte på the Grudge då !!!
Man blir skräckslagen !! :S
De kommer en hämsk äcklig spök tjej ok dödar några !!
Jag lovar titta på den om ni aldrig har sätt den om ni gillar att bli skrämda !!!!
De finns 3 The grudge filmer !! Har har bara sätt 2:an o 3:an !!
De är bra men jag får rysningar av att bara titta på bilderna !!

Nästa film !! ;)



Det var en som sa beck o den är helt ok om man gillar att reda ut mord!;)
De finns många olika beck filmer... men jag har inte sätta alla men de som jag har sätt är helt OK !!
De flesta har nog sätt minst en beck film !
men om ni inte har de så se en ok säg vad ni tycker !! <33

Nästa film... ;)



Black swan !!
Den verkar super bra !!!
Jag måste se den men jag kan tyvärr inte säga något om den för att jag inte har sätt den !

men aja där är 3 filmer ;) som jag kan tippsa om !!- <333
ChoChoo Brro !! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0