smoothies!!<333

ChaCHa alla läsare!! ;)
Idag har jag varit med kompisar som vanligt ;)
Men först var jag med Karolina och vi gjorde smoothies !!
dem var super gooda !!
Lite senare kom Racklan (Rakel);)
Men jag har inte gjort så mycket idag men jag har iallafall haft kul;)<333
Här kommer några bilder på karros o mina smoothies!!
Om ni undrar så är det socker vid kanterna på glaset!
Det där är Karro som jag gjorde smopthiesarna med <3
That's mee !! ;)<33
Karro var i stan med sin mamma och hon köpte en ONEPIECE!!
O jag fick pröva den ;)<33
Om ni aldrig har prövat en one piece så gör de !!!
De är jätte Sköna !! <3333
Jag måste skaffa en ;)
Men de var allt tror jag... men ha det gött o sov sööt !! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0