FilmTipps??;D<33

Men ChaCha alla !!!
Har ni några filmtipps för att de är så tråkigt att vara hemma
då kan man ju titta på film så att de blir lite roligare !! ;)
Jag gillar mest komedier och thrillers!!
men jag gillar nästan alla filmer..
men säg gärna några filmer så att jag vet
vilka du gillar !! <33
om jag ser den så kan jag ju säga vad jag tycker om den !!
O kanske ge tipps till alla att se just den filmen som du gillar... !:D
Såååå ge massa tipps till mej om massa filmer !! <333
Vill helst att alla som läser detta skriver sin favorit film !!:D
Jag kan ge tipps på 2 filmer en komedi o en thriller !!
Detta är en jätte rolig komedi som jag garva ihjäl mej på !!
Min kompis föreslog den för mej ! <33
Denna film är lite skum o äckligt läskig...!
Men nu gee mej tipps på massa filmer !! ;D
O när jag har tittat på dem så säger jag vad jag tycker om den !!!
Såå börja ge mej tipps nuu ;)<33
PussHej !! <33


Kommentarer
Postat av: Karolina

The groudge !! hihihi det är en skit läskig film ( men bra):)

2011-03-30 @ 15:46:20
URL: http://http:/karrosenn.blogg.se
Postat av: amanda

verkar bra

2011-03-30 @ 19:15:06
Postat av: Karin

Beck filmerna! <3



2011-03-30 @ 19:44:17
Postat av: Anonym

Black Swan om du får se den

2011-03-30 @ 21:03:28
Postat av: ROBIN HOOD

Film tipps är alltid nice! vilken är din för nuvarande favoritfilm? :)

2011-11-10 @ 15:12:36
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0