3:Dje Dagen ensam !!:(

Goodmargon alla ! Idag har jag varit borta från skolan i 3 dagar o de är så tråkigt att vara hemma själv !!
Jag vill gå ut och träffa mina kompisar men jag orkar inte för att jag får bara mer ont i huvet då!!
Men jag har ju chattat o pratat med min kompisar så de var iallafall lite kul ;)
Men idag är det mitt mål att bli frisk ;)
Så att jag kan gå ut med kompisar o ha kul!!
Alla ni som är sjuka krya på er!!
Vet hur de känns att vara sjuk och ha tråkigt !
Men tack vara att jag fick några filmtipps så ska jag nog titta på dem,
Men de var en som skrev black swan och jag vene om jag kan se den då får jag vänta tills jag blir frisk och gå på bio för att se den ;)
men jag ska försöka att titta på alla filmer som ni skrev ;)
Jag bloggar lite senare oxå så läs de med !! <333
Charåå ! <333

Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på dig!!!

2011-03-31 @ 11:01:49
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0