Inte bloggat så mycket idag...

HeejHeej alla !!
Idag har jag inte bloggat så mycket för att jag har gjort lite andra saker som har hindrat mej från att ha bloggat !!
Men idag när jag kom hem från att säga GoodBye till min kompis!
Så la jag mig i min sköna säng o tittade på en bra film ;)
Efter de så spelade jag lite piano o lite senare ringde racke o ville prata lite...c=
Men nu göör jag inget jag ska kanske lägga mej snart är rätt tröt nu =P
Men imorrn ska jag försöka att blogga mer men imorrn ska jag ut med kompisar senare på kvällen men jag ska blogga en på morgonen o sen senare på kvällen o kanske en gång tidigare....=P
Hahah jag vene vi får se hur jag ska blogga men aja !!
Puss Heej sov gott o dröm fina o söta drömmar !! <33333333333
Ofc Hade jag något gött till filmen !! ;)
O en RedBull hade jag med =P Men orkade inte fota den =P
Men GoodNatt !! <333

Kommentarer
Postat av: Lisa - if you never try, you'll never succeed!

Fin blogg du har :D

undrar om du skulle vilja följa mig via bloglovin', så kan jag ju följa dig :D

eller om du bara ville kommentera i bloggen.

+ att du har fortfarande den stora chansen att vinna veckans blogg på min blogg, så anmäl dig :D

Kram ♥

2011-04-02 @ 01:01:38
URL: http://lizaaaah.blogg.se/
Postat av: emma.

Hahah, jag kan inte heller sova när jag har druckit RedBull ;)

2011-04-02 @ 08:54:22
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Louise

Cool design! :)

2011-04-02 @ 09:21:51
URL: http://louisetennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0