Glad Påsk Alla Kycklingar !!<33

Hahah heeej alla !!
De var ett tag sen som jag bloggade men jag har betsämt mej för att börja blogga så mycket jag kan !!
Hahah men idag är jag jätte glad, för att de är påsk o vi ska få påskägg med mycket godis i !!<3
O typ senare ska vi få gäster eller något =P
Men idag ska jag typ bara vara hemma o fixa tills gästerna kommer !;)
men imorrn ska jag sova över med några kompisar !!<3
De ska bli kul o så ska vi dygna hela natten!:D
Men snart ska jag duka för att vi ska äta snart...
man måste ju hjälpa till lite =P
Jag kanske bloggar lite senare !!
GLAD PÅSK ALLA!!
GOOODISSS !
Haha jag älskar godis =P
Men aja harre göött !
Kommentera gärna vad du brukar göra på påsken !!<33

Kommentarer
Postat av: Sonyyaa .. !!

Jag brukar tänka på dig ;D På påsken !!

2011-04-23 @ 13:02:45
Postat av: Sofia

Glad påsk :)♥

2011-04-23 @ 13:46:52
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Karro

Glad Påsk!!

Saknar dej med <33 hoppas vi ses snart =) <3

2011-04-23 @ 14:16:48
URL: http://karrosenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0