Fuck :/

Ida gick jag hem från skolan för att jag fick ont i huvudet från att jag var förkyld förut :/
Nu måste jag verkligen vila för jag orkar inte att vara hemma :(
Men jag har väldigt mycket att göra o jag orkar verkligen inte med allt :/
Aja men är hemma o tittar på tv o dricker te..
De är rätt Skönt allt chilla =P
jag vene vad jag ska göra men jag får hitta på något :)
Men de var kul i skolan när jag var där iallafall :DD
Men jag tror att jag kanske ska baka om jag orkar ;)
Bild från när jag kom hem ;)
Min under bara kopp där mitt varma te va <333
aa där var två bilder orkar inte ladda upp fler :/
Men puss hoppas att alla mår bra !! <33333

Kommentarer
Postat av: racklan <3

nej kajsa jag mår inte alls bra :(

ps: snälla titta mmin blogg ^^

2011-04-04 @ 15:02:55
URL: http://racklan.blogg.se/
Postat av: emilia

vilken mysig bild på dig,känner du dig bättre?

2011-04-04 @ 15:04:26
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0