Är jätte pigg O kan inte sova !!!!

Tjennaare alla !!
Nu är klockan snart 3 på morgonen o Jag kan inte sova för att jag är för pigg för de !!!!
Ahapp då blir de såhär att jag ska vara uppe ett litet tag till sen ska jag försöka att sova !!
Haha inte för att jag tror att de kommer att gå men aja =P
Hmmm vad ska man göra nu då när man inte får låta så mycket o göra så att hela huset vaknar..?
Jag tror nog att jag ska ligga i min säng o titta på film men problemet är vilken film jag ska taa !!!
Men aja hahah allt detta är nog tackvare RedBullen som jag drack o blev hyper typ =P
Borde nog inte dricka de så mycket =P
Meen nu ska jag gå o titta på en film c=
Jag tog en liten familjefilm Som heter "surf's up" ;)
det får bli denna för jag orkar inte sitta o titta igenom alla filmerna o välja så de får bli den ;)
Men GoodBye kanske bloggar lite senare om jag inte kan somna tills dess!!
Hoppas att ni kan sova !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0